بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور
سرخط خبرها

 سود سهام عدالت در هفته آخر امسال برای چه کسانی واریز می‌شود؟

  • کد خبر: ۶۱۲۷۷
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
  • ۹
 سود سهام عدالت در هفته آخر امسال برای چه کسانی واریز می‌شود؟
سود سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی رقمی معادل ۲۰۰ هزار تومان و برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی رقمی معادل ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. اما چه کسانی این هفته ممکن است این سود را دریافت کنند؟

به گزارش شهرآرانیوز، سود سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی رقمی معادل ۲۰۰ هزار تومان و برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی رقمی معادل ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. اما چه کسانی این هفته ممکن است این سود را دریافت کنند؟

 

طبق گفته رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس پرداخت سود برای برخی از سهامداران تا پایان امسال انجام نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ اسفند ۹۹ | ارزش سهام عدالت رشد کرد


مهدی سعادتی گفته است: تمام تلاش ما بر این است که حق سهامداران که واریز سود سهامشان است حتما انجام شود. اما منابع کافی نداریم که سود سهام همه سهامداران را واریز کنیم، برای برخی از سهامداران قبل از پایان سال واریز می‌شود و برخی دیگر بعد از عید سودشان را دریافت می‌کنند.

 

طبق اظهارات سعادتی، علت این که سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران واریز نمی‌شود این است که یا توان واریز وجود ندارد یا اطلاعات سهامداران برای واریز موجود نیست.

 

بدین ترتیب به نظر می‌رسد برای کسانی هم که تا پایان امسال سود سهام عدالت واریز نشود، نهایتا تا پایان بهار سال آینده این مبالغ واریز خواهد شد. اما برای چه کسانی واریز خواهد شد؟

 

اخیرا مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور ۶۰ میلیون مردم در بورس و سهامداران خرد و پراکنده و به ویژه سهام عدالت آیا امکان واریز سود این افراد غیر از روش متمرکز یعنی سجام وجود دارد؟ گفت: سود سهام باید بین سهامداران توزیع شود. ناشر یا همان شرکت بورسی مکلف است سود سهام را بدهد و ما در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تکلیف قانونی داریم تا توزیع سود را از طرف ناشر انجام دهیم و، چون تعداد افراد زیاد است، این سود به صورت متمرکز باید پرداخت شود.

 

حسین قشمی گفته است: البته سامانه سجام امسال راه‌اندازی شده و استقبال از این سامانه به تدریج بالا می‌رود و تاکنون حدود ۱۳۰ شرکت سود سهام خود را که در مجامع شرکت‌ها تصویب شده را به صورت متمرکز از طریق سجام واریز کرده‌اند.

 

او متذکر شد: به عنوان مثال یک شرکت بورسی که ۵۰ میلیارد تومان سود می‌خواهد توزیع کند ۴۸ میلیارد تومان از این سود از طریق سجام به حساب ذی‌نفعان واریز شده و آن درصد ناچیز هم برای کسانی که مشکلات قهری دارند، روی داده است.

 

بدین ترتیب با این سخنان به نظر می‌رسد آن دسته از صاحبان سهام عدالت که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند و مشکل قهری ندارند می‌توانند منتظر دریافت سود سهام عدالت سال ۹۸ باشند.

 

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید 

منبع:تجارت‌نیوز


اینجا ببینید: لیست شهر‌های قرمز در نوروز ۱۴۰۰ + جدول (۲۴ اسفند ۹۹)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
مجید وظیفه دان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
1
تو رو خدا واسه من بریزید،اینروزا دستم بشدت خالیه
مجید وظیفه دان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
1
تو رو خدا واسه من بریزید،اینروزا دستم بشدت خالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
1
سلام سود سهام سال 97 برای من وشوهرم واریز نشده چه بایدکدد؟
مینا مدینه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
یعنی واقعا براتون متاسفم هیچی نمیشه گفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
1
سلام سودسهام عدالت کی واریزمیشودمیخوام برای بچهام لباس عیدبخرم امروزواریزکنید
ناشناس
Germany
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
2
کو به کی دادن سود ؟؟یکی هست بگه من گرفتم سود نه نیست .ندادن خب.پیگیری کنید لطفا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
1
0
خداوکیلی خجالت هم خوب چیزیه .یارانه که قراربود به بدون در امد بدین به من ندادین هیچ جایی هم نیست اعتراض کنی به لطف دولت الکترونیک.وام یه میلیونی ندادی مگه ماایرانی نیستیم شماره ملی نداریم .امام حسین به کمرتون بزنه.حالا هی دم ازعدالت علی بزنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
1
0
شماها ادمای ساده اخه. ....همه داستان سهام.واسه گرفتن سرمایه و داریی و پس انداز ملت بود که انجام شد دیگه پول مول خبری نیس باشه هم به پایین نمیرسه همون وسط مسط صاف میشه خبرشم به ما نمیدن.
سمانه رجایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
توروخدا برامنم سودبریزین براسجام ثبت نام کردیم ۵ماه پیشم تو مفید برافروش گذاشتع بودیم ک خطا زده ناموفق بوده بنظرتون برام سودمیریزن یانه؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->